

Wij zijn genoodzaakt een waarborgsom te vragen omdat het voor ons niet mogelijk is, schade toegebracht door gasten, (aan inventaris) te verzekeren bij welke maatschappij dan ook. Dit bedrag betaald u gelijktijdig met uw restant betaling, 4 weken voor aankomst.
Bij aankomst verzoeken wij u de woning te controleren en onvolkomenheden gelijk aan de beheerder te melden. Voor alle duidelijkheid spreken wij hier niet over glas/servies of (kleine) beschadigingen door normaal gebruik. Schade’s die bij ons bekend zijn maar die we nog niet hebben kunnen herstellen zullen wij aan u doorgeven bij de kennismaking. Gelijk na uw vertrek zal de beheerder tijdens de schoonmaak de door u verlaten woning controleren op eventuele schade en dit nog dezelfde dag telefonisch of per mail aan u doorgeven. Indien de woning schadevrij is achter gelaten zullen wij binnen enkele werkdagen uw betaalde waarborgsom aan u terug storten.
Wij adviseren u bij uw verzekeringsmaatschappij na te gaan of u verzekerd bent voor het veroorzaken van schade aan gehuurde vakantiewoningen, met name inventaris. Uw WA aansprakelijkheidverzekering dekt (meestal) niet de schade aan inventaris in vakantiewoningen, een reisverzekering tot een bepaald bedrag ( € 250,-) U verzekerd op deze wijze in ieder geval uw eigen betaalde waarborgsom.
Betalingsvoorwaarden: